Sofia ja Anders ovat käyneet ostoksilla. Kotiovi aukeaa ja Sofia ryntää sisälle.

Sofia: Äiti, mä en kello sulle mitään. Mä olen ihan hiljaa. (kuiskaa) Mä olen ihan hiljaa.

Äiti: Joo älä kerrokaan.

Sofia: (kuiskaa edelleen) Mä en kello sulle mitään, paitsi Peppalille ja Annabellalle voi keltoo.

Äiti: Joo niin voi.

Sofia (kuiskaa edelleen): Sul on synttälipäivä kohta! Eiks oo kivaa? Mut mä olen ihan hiljaa...

Katsotaan nyt kuinka kauan tuo höpöttäjä jaksaa olla hiljaa... Tänään muuten käytiin taas vaihteeksi lääkärissä. Sofialla on keuhkoputkentulehdus ja Antonilla molemmissa korvissa tulehdus. Siistii. Eipä ihme että Sofia on yskinyt ja ollut väsynyt. Anton puolestaan on ollut itkuisempi, mutta ei kuitenkaan oirehtinut vahvasti. Anton on varmaan jo tottunut siihen että aina päätä särkee. Toivottavasti nämä lääkkeet nyt purisivat.