Pitäisi tässä listata viisi omituisuuttani. Mutta kun minä en ole ollenkaan omituinen, ihan tavallinen vaan. Pitkään sinkkuna eläessäni elämä oli täynnä omituisia, piintyneitä "vanhanpiian" tapoja, mutta miehen ja lapsen myötä omituisuudet ovat täysin hävinneet. Ennen maailmassa esim. aamuherääminen oli minulle hyvin vaikeaa ja siihen olin kehittänyt hyvän "kahden herätyskellon ja kahvinkeittimen" -systeemin. Nykyään tälle innovaatiolle ei ole tarvetta koska Sofia herättää minut painamalla poskensa vasten poskeani tai taputtamalla päätäni tai yrittämällä laittaa minulle tutin suuhun.

Olen siis ihan tavallinen Tiina vaan. Jos joku kuitenkin on eri mieltä niin pyydän kommentoimaan ja kertomaan että mikä minussa on muiden silmissä omituista... 

Tämän haasteen ohjeissa oli että pitää laittaa hauskuus kiertämään ja haastaa joku bloginpitäjä kertomaan omista omituisuuksistaan. No, melkein kaikki tuntemani blogistit on jo haastettu. Niinpä joudun menemään "virallisille" vesille ja haastan Eve Mantun listaamaan blogiinsa viisi omituista asiaa itsestään ;-). Tässä tapauksessa listausta voidaan laajentaa myös omituisiin havaintoihin maailmasta.