Sofia heittäytyy jumppapatjalleen ja sanoo: "Iia painii vauvan kanssa". Minä huokaan syvään ja vastaan: "Kunhan se nyt vaan syntyisi... niin sitten...". Sofia syöksyy mun syliini, nostaa paidan, antaa mahalle suukon ja sanoo: "Toi syntyy kohta ja sitten se juo tissimaitoa".

Joo, näin meillä. Ja todellakin se vauva voisi kohta vaikka syntyä syömään sitä maitoaan ;-) Tänään siirryttiin täysiaikaisten leiriin, joten tervetuloa... Noh, ehkä vasta parin päivän päästä, jotta ehdittäisiin saada tämä koti kuntoon ja mä ehtisin laittaa edes jotain vauvan varusteita valmiiksi. Vähän vaatteita pitäisi pestä, samoin kehto, vaunut ja turvakaukalo kankaineen, ja perustarvikkeita pitäisi muistaa ostaa kaupasta. Mitään suurempaa ei tarvitse hankkia. Tuplarattaat ostettiin jo käytettynä, koska Sofia ei ihan vielä osaa toimia tuolla liikenteen keskellä. Meidän on esim. kerhoon mentävä bussilla ja puistoonkin on niin pitkä matka että Sofia ei vielä jaksa kävellä.

Tänään pitkäpärjantaina ollaan oltu kotosalla ja kun Sofia herää päiväuniltaan lähdetään famon & fafan luo syömään. Huomenna sitten luvassa on tiukka siivous&koti-kuntoon -päivä. Sunnuntaina on tarkoitus vierailla Martinin ja Fridan luona (mikäli minä tuon tiukan siivouspäivän jälkeen olen vielä vierailukuosissa). Maanantaina sitten mennään mummille Hyvinkäälle.

Mukavaa pääsiäisaikaa kaikille!

Ai, nyt supistaa....