Pari palaa tältä illalta...

Sofia:

Anton, älä laita solmia suuhun... Älä laita. Ne on LIKASET. Sinne voi mennä KÄLPÄSIÄ, ne on likasia. Kälpäset pitää heittää ulos, NIITÄ EI SAA SYÖDÄ. Ja muulahaiset ja hämämäkit. Pappa vei landella hämähäkin ulos näääin (näyttää) Plitz! Mamma, voiko tänne tulla hämähäkkejä? (Voi) Sit mä vien sen ulos näiiin PLITS! Anton, älä laita solmia suuhun! Kato mä pompin!

Hetken päästä...

Sofia: Mamma oletko sä vielä pipi? (Mulla oli eilen migreeni)

Minä: En, mä olen ihan terve jo.

Sofia: No auttoiko vesi?

Minä: Joo taisi se auttaa (Mikä ihmeen vesi???)

Sofia HYVIN ilahtuneena: MOLEMPIA TYTTÖJÄ AUTTOI... Mua auttoi maito kun tää haka (leuka) oli pipi aamulla ja mammalla vesi. MOLEMPIA TYTTÖJÄ AUTTOI. 

Nämä tytöt kävivät tänään myös kahdestaan shoppailemassa. Ostettiin Sofialle farkut ja syystakki. Sofiasta kasvaa kovaa vauhtia hyvä shoppailija. Tänään hän kaupassa ilmoitti reippaalla äänellä että Mammaaa, minä katselen täällä vaan näitä mekkoja... Ja sen jälkeen ostatti sateenvarjon ja hiuspompuloita. Enkä minä voinut vastustaa vaaleanpunaista sydän sateenvarjoa...