Tänään siis leivottiin. Totesin että mitä turhaa päivästä toiseen yritän taistella päiväunien kanssa, kun ei tyttö nuku niin ei nuku.. ja me leivoimme nukkumisen sijaan sämpylöitä. Otsikko kertookin sen mikä Sofiasta oli hauskinta. Se taikina. Ja sekoittaminen ja kaataminen. Ja se että Anton nukkui ja sai olla ihan kahdestaan äidin kanssa.

Päivällä nämä tytöt myös imettivät vauvojaan sohvalla istuen. Sofia antoi maitoa Annabellalle. Mun puhelin soi ja vaihdoin kuulumisia Katjan kanssa. Yllättäen myös Sofian Fisher Price -puhelin soi ja siellä oli Pappa.. Tässä pieni referaatti puhelusta.

Sofia: No hei Pappa. Missä sä oot? (kuuntelee)

Sofia: Mites teillä? (kuuntelee)

Sofia: Me ollaan oltu pahalla mielellä.

Sofia: No hei hei. Se oli Pappa.

Minä: Nyt mennään vaihtamaan Antonille vaippa. Tuutko mukaan?

Sofia: En, mun pitää soittaa Vesalle.

Minä: Ok.

Sofia soittaa: No hei Vesa. Ootko töissä vai koulussa?

JNE. Minä pakenin kylppäriin nauramaan itsekseni.

-------------

Illalla sitten Sofia soitti Sannalle.

Sofia: No hei Sanna? Missäs oot?

Sofia: Olet siellä Elmon kodissa?

Sofia: Kohta mä syön hillojugurttia ja sit meen nukkumaan. 

Sofia: Hei hei Sanna.

-------------

Eilen aloitettiin Sofian kanssa jumppa ja tänään tyttö oli menossa sinne ainakin 20 kertaa. Taisi olla kivaa. Ruokapöydässä hän varmisti asian. "Mamma, oliko meillä kivaa jumpassa?" Joo, oli. Tässä kuva pikku jumppaajasta

862603.jpg

Ps. Anton kääntyy pian selältä vatsalleen. Kunhan tajuaa potkaista jalalla, nyt hän kääntyy aivan kyljelleen, kaarelle ja näyttää ihan pikku hylkeeltä ;-)