Viime viikot olen opiskellut. Mulla oli se aineopintojen loppukuulustelu tiistaina, saa nähdä meneekö läpi... Vähän menoa haittasi se, että mä en edes saanut käsiini yhtä tenttikirjaa ja jouduin hieman säveltämään ja menemään maalaisjärjellä. Toivottavasti tentti menee läpi, mä olen ihan rättiväsynyt. Onneksi alan olla nyt jo ihan loppusuoralla opiskelujen kanssa, onhan niitä tahkottukin ;-)

Tässä opiskelujen tuoksinassa Anton siis lähti kävelemään. Viime lauantaina otti ekat askeleet ilman tukea ja tänään on tepastellut jo muutaman metrin matkoja (kunhan Sofia vaan malttaa pysyä riittävän kaukana). Sofia siis haluaa ottaa Antonin syliin tai kantaa tai kaataa aina kun Anton yrittää kävellä.

Tässä kuvassa Anton on ottanut juuri ihan ekoja askeleitaan. Silloin vietettiin Andersin synttäreitä ja taustalla ihailemassa ovay fafa ja Martin.

1390855.jpg

Ps. Täytyis varmaan mennä käsihoitoon tai jonnekin.. Sofia nimittäin sanoi tänään mulle että "Äiti, sulla on vanhat kädet...". Menee vähän kehnosti: Kemikaalikaupan myyjä antoi taannoin minulle kaupan päälle ison virkistävän seerumin kun ostin kasvovoidetta ja Sofiakin kommentoi. Äh, ihan nuoret kädet ne on ja kasvotkin vaan VÄHÄN väsyneet...