Sofian tauti alkaa helpottaa. Tänään lämpöä on ollut enää hippusen yli 37 astetta, ruoka ei vieläkään tytölle maistu. Päivän saldo on yksi Jacky-makupala, melkein kokonainen nakki ja viisi lusikallista mansikkarahkaa. Mulla on taas ääni aika matalana, ja yskä on kova, mutta kuume ei ole noussut.

Muuten tänään on ollut jännittävä päivä; meillä kävi Kuningaskuluttajan porukka tekemässä juttua siivoamisesta. Uskokaan vaan ;-) Enkä mä siis ole mikään esimerkki tyyliin "Älä tee näin".. Siivoillaan kuvissa Sofian kanssa, ja pääsin jopa kertoilemaan omista siivoustottumuksista. (HUOM. Äiti: älä pelkää; kaunistelin hieman...). Kuningaskuluttujan toimittaja on mun entinen työkaveri, siksi he tulivat meille, koska halusivat saada juttuun perhe-elämän tuntua, ettei se olisi pelkkää asiantuntijan lausuntoa. Sofia oli tosi reipas, ei pelännyt kameraa yhtään ja teki mitä kuvaaja pyysi. Mulla meinasi pokka pettää pari kertaa oikein kunnolla -- No hei, miettikää hieman.. Kuinka uskottavalta näyttää kuva jossa minä pyyhin pölyjä mikrokuituliinalla erityisen huolellisesti.. Hyvä ettei ollut esiliina sitaistuna vyötäisille ;-)

Juttu tulee ulos 29.3 Kuningaskuluttajassa. Kannattaa katsoa...